Onze laatste dag.... - Reisverslag uit Haines City, Verenigde Staten van Manfred,Yvonne, Lisa, Matthijs en Laura - WaarBenJij.nu Onze laatste dag.... - Reisverslag uit Haines City, Verenigde Staten van Manfred,Yvonne, Lisa, Matthijs en Laura - WaarBenJij.nu

Onze laatste dag....

Door: Manfred

Blijf op de hoogte en volg Manfred,Yvonne, Lisa, Matthijs en Laura

08 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Haines City

Vandaag onze laatste dag...we zijn lekker bij ons zwembad gebleven en ook thuis gegeten, uiteraard pizza en patat. Nog even een flinke onweersbui meegepakt uiteraard. Het is heel jammer dat het alweer voorbij is maar het was een supervakantie en wat hebben we veel gedaan. Morgenochtend staan we om 6.30 op, ontbijten, richting vliegveld, auto inleveren en inchecken. Om 11.38 Amerikaanse tijd vliegen we naar Boston . Daar stappen we over en dan zijn we om 5.50 Nederlandse tijd op zaterdagochtend terug in NL. Tot snel allemaal en bye bye USA ! XXX nog even het volkslied erbij en dan gaan ook wij naar bed haha: http://youtu.be/jzjZVaLr0KU

• 08 Augustus 2014 - 09:33

Mama:

Lieve allemaal. Het zit er weer op. Fijn dat het zo'n super vakantie is geweest, maar naar huis is ook weer leuk. Ik weet niet wanneer jullie dit lezen, maar nogmaals goeie vlucht. Weer leuke foto's. Dikke kus allemaal en liefs van Mama