Toch nog even naar de Forida Mall.... - Reisverslag uit Haines City, Verenigde Staten van Manfred,Yvonne, Lisa, Matthijs en Laura - WaarBenJij.nu Toch nog even naar de Forida Mall.... - Reisverslag uit Haines City, Verenigde Staten van Manfred,Yvonne, Lisa, Matthijs en Laura - WaarBenJij.nu

Toch nog even naar de Forida Mall....

Door: Manfred

Blijf op de hoogte en volg Manfred,Yvonne, Lisa, Matthijs en Laura

04 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Haines City

Aloa,
Ons plan voor Cocoa Beach en Cape Canaveral hebben we opgeschoven naar dinsdag. Vanochtend zijn we nog een keer naar de Florida Mall geweest en ja hoor Matthijs heeft zijn Nike Rosherun's kunnen kopen, eindelijk! Lies ook nog een paar shirtjes gescoord bij de Aber Crombie, dus we zijn lekker bezig geweest maar een aantal merken zijn dan ook heel veel goedkoper hier. De middag en de avond hebben we doorgebracht bij het zwembad....moesten nog wel even naar binnen ivm een tropische bui incl. Onweer. Ook vanavond is er nog wat geflits geweest maar de temperatuur blijft alleen maar goed hoor. Morgen gaan we naar Universal Studio's dus vroeg op. Bye byeeee X

• 04 Augustus 2014 - 09:30

Mama:

Lieve allemaal. Jullie hebben lekker geshopt, leuk. Heel veel plezier bij de Universal Studio's. Zal best spectaculair zijn. Een fijne dag en heel veel liefs en dikke kus. Mama en Oma.

• 04 Augustus 2014 - 19:45

T.meijers:

hoi kinderen,jullie hebben het nog steeds naarje zin,leesi ik allemaal leuke dingen gekocht,wij zijn weer terug uit drenthe,het is leuk geweest bij mijn broer,het was mooi weer,(nog steeds)en dan vermaak je wel veel van drenthe gezien,maardaar is ook alles veranderd, kinderen geniet er nog van,allemaal een dikke kusen de groetjes van pa (opa)