Tampa - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Manfred,Yvonne, Lisa, Matthijs en Laura - WaarBenJij.nu Tampa - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Manfred,Yvonne, Lisa, Matthijs en Laura - WaarBenJij.nu

Tampa

Door: Manfred

Blijf op de hoogte en volg Manfred,Yvonne, Lisa, Matthijs en Laura

31 Juli 2014 | Verenigde Staten, Tampa

Vanochtend afscheid genomen van het mooie Bonita Springs en richting Tampa gereden. Een mooie route en wederom zonder enig probleem de bestemming bereikt: Hyatt Place Busch Gardens. Net als de vorige hotels, een zeer ruime kamer met uitzicht over natuurgebied. Vlak voor ons raam staat een palmboom die net zo hoog komt als ons etage en dat is wel de 6e! Vanmiddag lekker gezwommen en daarna wilden we een hapje gaan eten en wat rondlopen in Ybor City, een zogenaamd historisch stukje Tampa met veel Spaanse en Cubaanse invloeden. Dat viel een beetje tegen dus na een kwartier lopen weer terug gereden naar het hotel en maar weer eens pizza, patat en sandwich besteld. Daarna nog even met Lau en Matthijs een avondduik genomen, ook 's avonds blijft hetzerige warm buiten namelijk. Morgenochtend rijden we naar ons huis in Orlando, we zijn benieuwd. Tot morgen maar weer XXX

• 31 Juli 2014 - 09:53

Mama:

Jammer dat Tampa een beetje tegenviel. Al met al is het een mooie reis. Nu naar jullie huis in Orlando. Even een beetje bijkomen en dan naar de pretparken en daarna een verfrissende duik in jullie zwembad. Ben benieuwd naar jullie volgend verslag. Allemaal dikke kus en liefs van, Mama en Oma.