The Everglades- alligatorday - Reisverslag uit Bonita Springs, Verenigde Staten van Manfred,Yvonne, Lisa, Matthijs en Laura - WaarBenJij.nu The Everglades- alligatorday - Reisverslag uit Bonita Springs, Verenigde Staten van Manfred,Yvonne, Lisa, Matthijs en Laura - WaarBenJij.nu

The Everglades- alligatorday

Door: Manfred

Blijf op de hoogte en volg Manfred,Yvonne, Lisa, Matthijs en Laura

30 Juli 2014 | Verenigde Staten, Bonita Springs

Vanochtend op tijd opgestaan , lekker ontbijtje genuttigd in het hotel en richting Captain Jack's Airboots gereden in Everglades City. Het mooie van de USA Is dat ze veel dingen simpel houden: waarom zou je honderdduizend bochten in wegen maken als ze ook gewoon recht kunnen lopen? Bijna de hele route van 5 kwartier was dus ook 1 lange rechte weg. De tocht met de Airboots was echt spectaculair. Door de mangrovebossen, soms rustig, soms met hoge snelheid en door de bewonderende blik van Matthijs naar onze kapitein, soms ook op open water zeer hard met scherpe bochten. Geweldig! We zagen al snel een nieuwsgierig wasbeertjenlangs de waterkant maar daar bleef het dan ook bij. Even dachten we verder niks meer te zien maar uiteindelijk hebben we toch echt een paar alligators in het water gezien, van zeer dichtbij, een boom vol met wasberen en roofvogels. Na afloop mochten we nog naar een Farm waar we alligators, krokodillen, panter, tijgers, slangen etc. Gezien hebben . Het was echt een superervaring weer. Daarna terug gereden, het zwembad in geplonst, boodschappen gedaan en nog even wat gegeten op het lakeside terras van het hotel.....en je gelooft het niet, wij namelijk eerst ook niet...zitten we te wachten op ons eten, zien we ca 100m verderop bij een ander hotel, een alligator zitten op het gras. Deze was dus even uit het meer gekropen. Hadden wij dan eerder op de dag twee keer 75 minuten voor gereden haha. Goed, morgen gaan we naar Tampa voor 1 dag en dan naar ons huis in Orlando. Heerlijk vooruitzicht maar de hotels zijn ons eigenlijk prima bevallen! Tot morgen maar weer,, liefs! Xxx

• 30 Juli 2014 - 08:58

Nic & Lex:

Jeetje wat lijkt me dat bizar om een alligator op het gras te zien liggen, op zo'n korte afstand van je tafel. Jullie bleven er nog behoorlijk relaxet onder als ik het zo lees!!!
    Op naar de attractiepraken dus bijna! Veel plezier in Tampa! X van ons

• 30 Juli 2014 - 09:30

Mama:

Weer een dag geweest waar jullie van genoten hebben. Matthijs jij had zeker graag achter het roer gestaan. Bizar die alligator zo dichtbij, wat een ervaring. Even naar Tampa en dan World Disney en genieten van jullie HUIS!!!!. Is ook weer leuk. Veel plezier en Tampa. Ik lees jullie ervaringen weer. Ik geniet ervan. Dikke kus en liefs aan allemaal. Mama en Oma.

• 30 Juli 2014 - 21:35

Carmen:

Woow ziet er gaaf uit in die boot en die wilde dieren! Heel leuk! Zag ook hele stoere foto's van Laura met een alligator op whatsapp gaaf zeg lau! XXX aan jullie allemaal veel plezier en een goeie reis naar jullie villa

• 31 Juli 2014 - 22:37

Lex En Nic:

Leuk die eerste foto van die wasbeer en die tweede foto van die vijf bruine beertjes!