Key Largo - Reisverslag uit Key Largo, Verenigde Staten van Manfred,Yvonne, Lisa, Matthijs en Laura - WaarBenJij.nu Key Largo - Reisverslag uit Key Largo, Verenigde Staten van Manfred,Yvonne, Lisa, Matthijs en Laura - WaarBenJij.nu

Key Largo

Door: Manfred

Blijf op de hoogte en volg Manfred,Yvonne, Lisa, Matthijs en Laura

27 Juli 2014 | Verenigde Staten, Key Largo

Vanochtend zijn we vertrokken richting de Keys. Eerst nog even een lekker all American breakfast met cakejes, bagels en pancakes en toen de auto in. Het inpakken en reizen verloopt eigenlijk heel erg relaxt tot nu toe.
De rit begon weer met een korte flinke regenbui maar naarmate we meer richting het zuiden kwamen, werd het steeds zonniger. Overigens, zo'n of niet; het is altijd heet maar we beginnen er iets meer aan te wennen. Zodra je echt in de buurt komt van de Keys, wordt het bijna alleen nog maar een 1- baansweg met flinke drukte tot gevolg. Uiteindelijk hebben we er ongeveer 3 uur over gedaan, meer dan een uur vertraging dus. Maar het was het waard hoor! Wat een prachtige omgeving , veel water, jachthavens, echt een beetje Spaans/zuid-Amerikaanse omgeving, echt genieten.
Net hebben we heerlijk gegeten. Pasta met kip, pasta met garnalen en de kids patat met kipfingers en hamburger. Die borden worden hier echt volgeladen met eten, niet normaal.
Morgen is het dan zover; de dolfijnen! We hebben er echt heel veel zin. Goed, ik plaats nog een paar foto's en dan meld ik me morgen weer met vast nog heel veel meer mooie foto's.
Liefs!

  • 27 Juli 2014 - 09:44

    Mama:

    Lieve allemaal. Het doet mij goed dat jullie zo genieten. Ik wou dat ik erbij was een hele belevenis. Wat een mooie foto's. Ik zie ze tegemoet als jullie met de dolfijnen gaan zwemmen. Lisa Matthijs en Laura een dikke zoen van mij en allemaal heel veel liefs. Mama en Oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Key Largo

Manfred,Yvonne, Lisa, Matthijs en Laura

Actief sinds 28 Mei 2014
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 3734

Voorgaande reizen:

22 Juli 2014 - 09 Augustus 2014

Florida!

Landen bezocht: